För att kunna beställa behöver er organisation ingå i det statliga avtalsområdet. Det är lokala parter som beställer tillsammans för respektive myndighet. Här ser ni förfarandet i några enkla steg. Ni anmäler intresse för beställning genom att skicka in formuläret nedan.
Så beställer ni arbetsmiljöutbildningen från Partsrådet:
|
|
![]() |
Lokala parter kommer överens om att beställa Partsrådets digitala grundläggande arbetsmiljöutbildning. Börja med att skicka in formuläret nederst på denna sida. |
![]() |
Partsrådet återkopplar via mejl och skickar länk till beställningsformulär. Genomför beställningen tillsammans. Detta sker på central nivå för hela myndigheten. |
![]() |
Beställningen kommer till Partsrådet som återkopplar inom kort. Kontaktpersonen får ett mejl från Partsrådet med detaljer om hur deltagarna tar del av utbildningen, samt ett informationspaket för intern kommunikation inom organisationen. |
![]() |
Efter beställning får organisationen tillgång till utbildningen via en länk och deltagarna kan enkelt logga in för att genomföra utbildningen. |
Kontakta oss på Partsrådet för att partsgemensamt beställa utbildningen. Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er.
Har ni frågor? Mejla till info@partsradet så återkommer vi till er inom kort!
De utbildningar och verktyg som Partsrådet erbjuder finansieras genom den avgift som parterna Arbetsgivarverket, Saco-S, OFR/S,P,O och Seko har avtalat om. Alla tjänster och arbetsmiljöutbildningen behöver beställas partsgemensamt för att man ska kunna ta del av dem.